Využívajte potenciál vyhľadávania naplno s nástrojom Google moja firma.

Date
21.5.2021
Category
Nezaradené

Ak ste sa už stretli s pojmom Moja firma, určite viete, že prostredníctvom tohto nástroja od spoločnosti Google, môžete jednoducho a bezplatne zlepšiť svoju komunikáciu s existujúcimi, ale aj potenciálnymi zákazníkmi vo vyhľadávaní a mapách.

Google moja firma

Jednoduchý nástroj, ktorý zvládne ovládať naozaj každý. Dôležitým krokom je vyplnenie všetkých informácií. Čím viac toho o sebe dáte vedieť, tým je väčšia pravdepodobnosť umiestnenia sa na najvyšších priečkach vyhľadávania v Googli a v konečnom dôsledku aj väčšia návštevnosť webovej stránky.

Informácie, ktoré vyplníte, sú údaje, ktoré sa zobrazujú vo výsledkoch hľadania. Hovoríme teda o názve, sídle, otváracích hodinách, kontakte, webovej stránke a samozrejme aj fotografiách a popise služieb alebo produktov, ktoré ponúkate svojim zákazníkom.

Popis a aktuálnosť

Nebojte sa ak to nepôjde na prvýkrát. Vyhraďte si dostatok času na to, aby ste napísali výstižný a zároveň pútavý popis toho, čomu sa venujete. Myslite pri tom na to, čo by chceli vedieť vaši zákazníci hneď ako sa vaša firma objaví vo vyhľadávaní a zároveň nezabudnite, čomu sa venujete, aby bol popis vašej firmy v súlade tým čo predávate.

Dajte si pozor na informácie, ktoré uvádzate mali by byť vždy aktuálne, ak meníte sídlo, email, prípadne telefónne číslo na prevádzku, zmeňte ho aj na Googli. Ak sa v kalendári nachádza sviatok alebo viete, že kamenná predajňa bude zatvorená z akéhokoľvek dôvodu, dajte o tom ľuďom vedieť. Zákazník najčastejšie hľadá informácie na Googli a dôveruje im.

Fotky

Kvalitný vizuálny obsah povie viac ako len slová v popise. Pridajte fotky, ktoré sú kvalitné a ľahko pritiahnu pozornosť. Služba Google moja firma ponúka priestor na pridávanie množstva fotiek.

Podľa štatistík, priamo od spoločnosti Google je zrejmé, že firmy, ktoré majú fotky na svojom profile, majú až o 42% viac preklikov na zobrazenie trasy prostredníctvom google máp a o 35% väčšie množstvo preklikov na stránku, ako firmy, ktoré nemajú pri svojom popise aj fotky.

Recenzie

Zákazníci môžu pridávať recenzie na vašu firmu priamo v Googli, tieto recenzie môžu byť prostredníctvom hviezdičiek ale aj slovného hodnotenia. Napriek tomu, že recenzie nie je možné administrátorom účtu Moja firma vymazať, dbajte na to, aby ste na každú, recenziu odpovedali. Aj z negatívnych recenzií sa dá vyťažiť., Dôležité je ako na ne odpoviete a či zákazníka, ktorý vyslovil svoj názor a je nespokojný presvedčíte, aby vám dal ešte šancu, alebo ho v jeho názore podporíte.

Nebojte sa nabádať svojich zákazníkov, aby vám recenziu zanechali. Podľa štatistík, až 68% zákazníkov, je ochotných podeliť sa o svoj názor, ak sú o to požiadaní. Dokonca až 85% ľudí vyhľadáva recenzie, na základe ktorých je ovplyvnené nákupné rozhodovanie.

Nezabúdajte, že nástroj Google moja firma je nástroj, ktorý je zdarma, a teda nie je možné od neho čakať výsledky ako od platených reklám vo vyhľadávaní alebo v nákupoch, ktoré dokážeme cieliť priamo na zákazníkov, prípadne ľudí, ktorí preukazujú nákupné úmysly pri produktoch podobných tým ktoré ponúkate.

Ak by ste  si chceli nechať poradiť, radi vám pomôžeme s nastaveniami Google moja firma. Kontaktujte nás prostredníctvom mailu lettrich@zebrastudio.sk .